رو به پیشرفت

آرزوی تو دستور توست - کوین ترودو - فایل1و2و3و4

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۶ ق.ظ

تیترهایی از 4 فایل صوتی اول دوره آرزوی تو دستور توست.

 

5 مفهوم/اصل پایه ای:

 

1- به چه کسی گوش میدهید؟ از چه کسی یاد میگیرید؟

به افرادی گوش بدید که چیزی که خواسته شماست رو قبلا به دست آوردن.

 

2- میزان یادگیری خود را بالا ببرید.

قابلیت آموزش پذیری باید داشته باشیم. الف- چقدر تمایل داریم که یاد بگیریم. ب- تمایل شما برای تغییر پذیری چقدره.

باید برای تغییر و یادگیری تمایل بالایی داشته باشید.

(اگر میخوای یه سری چیزها توی زندگیت تغییر کنه، پس باید زندگیت رو تغییر بدی)

 

3- بالانس ترازوی پیشرفت و موفقیت

99/9% افکار و چرای مطلب

0/1% اعمال و چگونگی انجام کار

 

4- چهار مرحله یادگیری:

الف - ناخودآگاهی و ناشایستگی

ب- آگاهی و ناشایستگی

ج- آگاه و شایستگی

د- ناخودآگاهی و شایستگی

ذهن شما باید آماده رسیدن به مرحله "د" باشه و باید براش تلاش کنه.

برای رسیدن به این مرحله دو راه وجود داره:

1- خودتون یه کار رو بارها و بارها انجام بدید.

2- در کنار افرادی باشید که اون کار رو انجام میدن و بارها و بارها تماشا کنید.

(دانستن و انجام ندادن درواقع همان ندانستن است)

(یادگیری شما باید تا زمان مرگ ادامه داشته باشه و همیشه باید قابلیت تغییر پذیری و یادگیریتون رو بالا نگه دارید.)

 

5- مسلط شدن و استاد شدن روی 4 مرحله قبلی.

(یادتون باشه ما نمیدونیم که نمیدونیم)

 

 

* موفقیت یعنی شما چقدر خوشحال هستید

*هر چیزی که ذهن انسان بتونه تصور کنه و به باور برسه که میتونه اونو بدست بیاره بهش میرسه

 

 

 *ذهن شما فرستنده و گیرنده ارتعاش های ذهنی است.

مفهوم قانون جذب: هر مقدار انرژی و فرکانسی که ساطع کنی همون مقدار به سمتت بر میگرده.

هر انرژی که بفرستی همون انرژی به سمتت بر میگرده.

هر چیزی که بکاری همون رو برداشت میکنی.

*قول چراغ جادو خود شما هستید. همه قدرت در ذهن و افکار شما قرار داره.

 

 

 

نظرات  (۴)

همه این موارد را قبول دارم.

غیر از ارتعاش ذهنی.

من به غیب اعتقاد دارم، اما نه به این شکل ارتعاش ذهنی.

 

 

پاسخ:
من خودم به شخصه چندان به قدرت جذب باور نداشتم. نمیتونمم بگم الان دارم.
اون مدل قردت جذبی که بشین هیچ کاری نکن و فقط ارتعاش بفرست واقعا مسخره است.

اما کوین ترودو درباره ارتعاش و تحقیقاتی که دربارش شده توضیح میده و با توضیحاتش یه جورایی برام منطقی به نظر میرسه.
یعنی یه جورایی کار کردش رو توضیح میده و وقتی این توضیحات رو میشنوی میتونی بپذیریش.

متشکرم از پاسخ مبسوط شما.

میتونی بپذیریش، خیلی حکیمانه است. معلومه که خوب فکر می‌کنی. یعنی پذیرفتن یک چیز درونی است. همیشه ارده ما در اثبات یک قاعده تاثیر دارد. من فعلا در این قاعده میل به پذیرفتن ندارم..

پاسخ:
خواهش میکنم

:D
جمله اخر خیلی خوب بود که فعلا میلی به پذیرفتنش نداری.
نمیدونم چرا ولی لبخند برام همراه داشت.

جدای از ارتعاش حرفهایی که میزنه و طبق گفته خودش، حرفهای خودش نیست و فقط منتقل کننده است، چیزهایی که یه جورایی همه دارن میگن و تشویق و ترغیب میکنن دیگران رو به انجام دادنشون و مجموعه این عادت ها و رفتار هاست که منجر به موفقیت میشه.

راستی شما همچنان نمیخوای یه به روز رسانی انجام بدی و یه مطلبی برامون بزارید تا استفاده کنیم؟

خلاصه بگم.

تا رمان م رو تمام نشه، چیزی نمی نویسم.

به امید خدا تا اواسط شهریور تمام میشه.

تا در تولد دو سالگی وبلاگم منتشر ش کنم به صورت پی دی اف. 

عمر چقدر زود میگذره، خدا.

رمان م هم بیشتر شبیه کتابهای نصیحته. مباحث فلسفی و انسانی و موضوعات نه خیلی برون دینی، نه خیلی هم درون دینی. برای خیلی ها جذاب نیست. ولی برای خودم بسیار ارزشمنده.

در مورد محبت، در مورد شادی، در مورد تفریح و بازی و حدود سی مفهوم مهم دیگه که به نظرم یک جهان‌بینی کامل رو شکل میده. میخوام میراث من باشه این رمان. هرچند بعد از اون به خودم نمی‌خوام زیاد سخت بگیرم و می‌خوام داستان های کوتاه ریز بنویسم، حتی اگر خیلی هم عمیق نباشه.

از شما هم ممنونم. شما و چند دوست دیگه، انگیزه من هستید برای نوشتن این رمان. و البته حیف م میاد این نگاه م به دنیا ثبت نشه، اون هم برای منی که سرعت تایپ م بالاست.

بازم ممنون

پاسخ:
واووو

پس منتظرم تا شهریور ماه که رمانتون رو بخونم.
امیدوارم بتونم از اولین هایی باشم که رمان شمارو میخونم.
و ایشالا بعد از اون میتونیم مطالب منتشر شده تو وبلاگتون رو زود به زود ببینیم و استفاده کنیم.

استیکر گل

لطف میکنی. اگر هم نخوندی، که احتمالش زیاده، ربطی به رابطه وبلاگی مون نداره. اصلا نمی‌خوام هیچ آزاری از من به کسی برسه.

من همچنان با پررویی در وبلاگ شما نظر خواهم گذاشت.

پاسخ:
خواهش میکنم
این چه حرفیه
من خوشحال میشم نظرات خوب دوستانی مثل شما رو داشته باشم.
ممنونم که وقت میزارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی